Platform Social Business

De 5 belangrijkste misverstanden over millenials

Posted In PSB, Social Media & Marketing - Door Antal de Waij op zondag, mei 4th, 2014 With No Comments »
Share Button

Voor adverteerders en merken zie je veel versimpelde ideeën over de nieuwe genaratie, millenials genaamd. Ze zijn de hele dag vergroeid met hun telefoon, ze kunnen geen echt gesprek meer voeren, ze kunnen zich niet langer dan 20 seconden concentreren. Deze generatie is een groeiende en koopkrachtige doelgroep die je anders moet benaderen. Lees hier over de vijf belangrijkste misverstanden.

Antal de Waij About Antal de Waij
Antal de Waij is 30 jaar B.G. geboren (before google) en is opgerichter van social business bureau, Engagement Media. Hij is werkzaam als adviseur, consultant en docent op het gebied van social media strategie, social business, contentmarketing en ommunitymanagement. Tevens is hij medeoprichter van deeleconomie initiatief OpusFlex.com en publiceert hij regelmatig op diverse blogs.

About - Antal de Waij is 30 jaar B.G. geboren (before google) en is opgerichter van social business bureau, Engagement Media. Hij is werkzaam als adviseur, consultant en docent op het gebied van social media strategie, social business, contentmarketing en ommunitymanagement. Tevens is hij medeoprichter van deeleconomie initiatief OpusFlex.com en publiceert hij regelmatig op diverse blogs.