Platform Social Business

Airbnb Berlijn in het (PR)offensief

Posted In Consumer 2 Consumer & P2P, PSB, Social Commerce - Door Antal de Waij op woensdag, december 3rd, 2014 With No Comments »
Share Button

Schermafbeelding 2014-12-03 om 15.03.08Airbnb Berlijn voelt de behoefte eens goed duidelijk te maken aan het publiek wat de meerwaarde is van bijna 250.000 Airbnb gasten voor de regio Berlijn en zet een aantal zaken op een rijtje.

In een online presentatie wordt verteld over herkomst van de gasten, wat zij zoal hebben gedaan in Berlijn en wat de economische waarde is van al deze gasten voor de Duitse hoofdstad. Er wordt geen opening van zaken gegeven hoe deze cijfers tot stand zijn gekomen of wie het onderzoek heeft uitgevoerd.

 

Bron

Antal de Waij About Antal de Waij
Antal de Waij is 30 jaar B.G. geboren (before google) en is opgerichter van social business bureau, Engagement Media. Hij is werkzaam als adviseur, consultant en docent op het gebied van social media strategie, social business, contentmarketing en ommunitymanagement. Tevens is hij medeoprichter van deeleconomie initiatief OpusFlex.com en publiceert hij regelmatig op diverse blogs.

About - Antal de Waij is 30 jaar B.G. geboren (before google) en is opgerichter van social business bureau, Engagement Media. Hij is werkzaam als adviseur, consultant en docent op het gebied van social media strategie, social business, contentmarketing en ommunitymanagement. Tevens is hij medeoprichter van deeleconomie initiatief OpusFlex.com en publiceert hij regelmatig op diverse blogs.

Plaats een reactie

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>