Platform Social Business

De Amersfoortse komt met crowdsourcingplatform Doorgaan.nl

Share Button

Banken laten het op gebied van financiering tegenwoordig steeds meer afweten. Verzekeringsmaatschappij ASR wil met haar label De Amersfoortse dit gat opvullen met de introductie van een het crowdsourcingplatform doorgaan.nl.

De Amersfoortse heeft veel MKB-ers als klant voor wie zij meer wil zijn dat een verzekeringsmaatschappij. Ondernemers kunnen hun business-idee aan potentiële investeerders presenteren. De Amersfoortse zelf investeert 2 miljoen euro beschikbaar.

Op het platform kunnen ondernemers hun business-idee aan investeerders en het grote publiek presenteren. Via crowdfunding kan de ondernemer proberen voldoende kapitaal voor zijn plan te verzamelen. De Amersfoortse investeert ook zelf en stelt hiervoor 2 miljoen euro beschikbaar.

Antal de Waij About Antal de Waij
Antal de Waij is 30 jaar B.G. geboren (before google) en is opgerichter van social business bureau, Engagement Media. Hij is werkzaam als adviseur, consultant en docent op het gebied van social media strategie, social business, contentmarketing en ommunitymanagement. Tevens is hij medeoprichter van deeleconomie initiatief OpusFlex.com en publiceert hij regelmatig op diverse blogs.

About - Antal de Waij is 30 jaar B.G. geboren (before google) en is opgerichter van social business bureau, Engagement Media. Hij is werkzaam als adviseur, consultant en docent op het gebied van social media strategie, social business, contentmarketing en ommunitymanagement. Tevens is hij medeoprichter van deeleconomie initiatief OpusFlex.com en publiceert hij regelmatig op diverse blogs.