Platform Social Business

Digital Content Marketing Congres: 1 onderwerp, 2 paden, 9 Keynotes

Posted In PSB - Door Redactie op vrijdag, oktober 10th, 2014 With 1 reactie
Share Button

20141007 CongresOp dinsdag 4 november 2014 organiseren Engagement Media en Beeckestijn Business School alweer de tweede editie van het Digital Congres Marketing Congres, dat dit keer geheel in het teken van business to business (B2B) contentmarketing staat. Op het Landgoed Leusderend spreken die dag (internationale) topmensen uit het vak over recente ontwikkelingen en trends.

1 Onderwerp: digital contentmarketing, leadgeneratie en sales, daar draait ’t om.

Digital contentmarketing is, mede door de opkomst en volwassenheid van social media, relevanter dan ooit. Vrijwel alle B2B bedrijven passen enige vorm van contentmarketing toe en zijn meer gericht op leadgenaratie en sales. Het congres is dan ook een inspiratiebron voor iedereen die vakmatig betrokken is bij sales, marketing, online communicatie, marketing, branding, ondernemingsleiding en corporate identity.

2 Paden: participeren of consumeren

Voor deze tweede editie is het congres weer door middel van ‘2 paden’ opgezet. Het eerste pad is het pad van luisteren. Een scala van topsprekers op het gebied van contentmarketing houdt gedurende de dag inspirerende lezingen en presentaties van cases in de plenaire zaal. De tweede manier van participeren is meedoen met Ronde Tafel Expert Sessies met specialisten uit het vak. Maar liefst 15 contentmarketing experts gaan met bezoekers in gesprek over tal van interessante onderwerpen die bepalend zijn voor contentmarketing beleid.

9 Keynotes

Alle sprekers zijn stuk voor stuk top keynotesprekers uit hun vakgebied. De sprekers zijn geselecteerd  rondom drie belangrijke thema’s in Business-to-business contentmarketing, die de tijdgeest weerspiegelen:

  • Strategie: autoriteiten belichten belangrijke strategische onderwerpen.
  • Leadgeneratie: hoe vang je prospects en doe je sales door middel van digital contentmarketing. Leer van de beste van de besten.
  • Praktijk & Cases: concrete zaken over ‘wat je moet doen’ en ook ‘hoe je contentmarketing doet’ met veel tips & tricks. Dit uit zich onder andere doordat elke spreker zal afsluiten met 4 praktijktips die je morgen kunt toepassen.Meer 

Sprekers

Antal de Waij – de eenmans contentmarketing machine

Tom de Baere – trends in B2B contentmarketing

Wouter Gijsbertsen – contentmarketing op basis van persona storyboards

Rik de Fluiter – de kunst van visueel verleiden

Rik Vera – extreme customer centricity

Truus Koppelaar – geautomatiseerde leadgeneratie met content

Wiebe Barkey – personalized content

Erik van Heeswijk – hoe TV-programma’s smart content worden

Mark Appel –  Case: Content marketing door Exact Software – Cloud Solutions

Olaf Ouwerkerk – Case: Canon over de eerste resultaten van toegepaste content marketing

Meer informatie

Het volledige programma, sprekersprofielen en meer informatie over het congres zijn te vinden op www.congres.digitalcontentmarketing.nl. Het tarief voor een volledig verzorgde dag bedraagt € 299,00 per persoon.

About Redactie

About -

Displaying 1 reactie
Have Your Say

  1. “Vrijwel alle B2B bedrijven passen enige vorm van contentmarketing toe en zijn meer gericht op leadgeneratie en sales.” > Wow! Was dit maar zo. Er valt nog heel veel – heel veel! – winst te behalen, en vooral in de B2B. Ken je LeadSuite? Dan weet je wie je website bezoeken en kun je warm bellen. “Leadgeneratie: hoe vang je prospect”, ik zou zeggen: hoe maak je van bezoekers leads, en van leads klanten.

Plaats een reactie

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>