Platform Social Business

Logo Bélo van Airbnb krijgt kritiek

Posted In Deeleconomie, PSB - Door Antal de Waij op woensdag, juli 23rd, 2014 With No Comments »
Share Button

Vorige week schreef ik over de introductie van het nieuwe logo, Bélo genaamd, door Airbnb.De designwereld is een kritische wereld en de reacties bleven dan ook niet uit. Kennelijk roept het logo (ook) ongewilde associaties op. Deze ongewenste bijvangst is vast niet wat de makers hadden beoogd bij lancering. Hieronder wat reacties:

Schermafbeelding 2014-07-17 om 12.23.43Schermafbeelding 2014-07-17 om 12.23.22Schermafbeelding 2014-07-17 om 12.22.37Schermafbeelding 2014-07-17 om 12.17.34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Schermafbeelding 2014-07-17 om 12.35.27 Schermafbeelding 2014-07-17 om 12.30.21

 

 

 

 

 

 

 

Schermafbeelding 2014-07-17 om 12.28.04

 

 

 

 

Klik hier voor een compilatie die je schoonmoeder ook zou kunnen zien of klik hier voor een meer X-rated overzicht.

 

Antal de Waij About Antal de Waij
Antal de Waij is 30 jaar B.G. geboren (before google) en is opgerichter van social business bureau, Engagement Media. Hij is werkzaam als adviseur, consultant en docent op het gebied van social media strategie, social business, contentmarketing en ommunitymanagement. Tevens is hij medeoprichter van deeleconomie initiatief OpusFlex.com en publiceert hij regelmatig op diverse blogs.

About - Antal de Waij is 30 jaar B.G. geboren (before google) en is opgerichter van social business bureau, Engagement Media. Hij is werkzaam als adviseur, consultant en docent op het gebied van social media strategie, social business, contentmarketing en ommunitymanagement. Tevens is hij medeoprichter van deeleconomie initiatief OpusFlex.com en publiceert hij regelmatig op diverse blogs.

Plaats een reactie

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>