Platform Social Business

[Social Commerce] Brioche Dorée test betaling met mobiele telefoon

Posted In PSB, Social Commerce, Social Media & Marketing - Door Antal de Waij op zaterdag, mei 10th, 2014 With No Comments »
Share Button

Franse bakkerijketen Brioche Dorée doet op dit moment een pilot met een mobiele portemonnee. De mobiele oplossing wordt verzorgd door provider Airtag. De mobiele portemonnee laat recommendations zien aan klanten en kan gebruikt worden om persoonlijke coupons te leveren gebaseerd op het winkelgedrag, dus de betaalhistorie, van een klant. Daarnaast kan de app gebruikt worden om orders te plaatsen en vooruit te betalen bij een bezoek aan een shop. Hiervoor ontvang je loyaltypunten. Je kunt hier de app dowloaden (iOS7).

Antal de Waij About Antal de Waij
Antal de Waij is 30 jaar B.G. geboren (before google) en is opgerichter van social business bureau, Engagement Media. Hij is werkzaam als adviseur, consultant en docent op het gebied van social media strategie, social business, contentmarketing en ommunitymanagement. Tevens is hij medeoprichter van deeleconomie initiatief OpusFlex.com en publiceert hij regelmatig op diverse blogs.

About - Antal de Waij is 30 jaar B.G. geboren (before google) en is opgerichter van social business bureau, Engagement Media. Hij is werkzaam als adviseur, consultant en docent op het gebied van social media strategie, social business, contentmarketing en ommunitymanagement. Tevens is hij medeoprichter van deeleconomie initiatief OpusFlex.com en publiceert hij regelmatig op diverse blogs.